Wij zaten met een aantal ICT- vraagstukken en waren voor de oplossing daarvan opzoek naar een nieuwe partner. Het bedrijf waar we mee samenwerkten voldeed niet meer aan onze eisen en kon ons niet voldoende helpen met die vraagstukken. We zijn op zoek gegaan naar een ander bedrijf in de buurt.

Direct prettig contact

Wij zijn gevestigd in Zevenaar en één van onze eisen was dat de nieuwe leverancier snel ter plaatse kan zijn wanneer zich een calamiteit voordoet.

En daarnaast, ook niet onbelangrijk, zijn hun prijzen uitermate gunstig.

Mr-Orange heeft een dependance in Arnhem en we vonden hen via internet. De uitstraling van en het verhaal en de producten op hun website sprak ons direct aan. We hebben nog wel naar andere aanbieders gekeken, maar al snel viel de definitieve keuze op Mr-Orange. Het contact dat we met ze hadden was direct vanaf het begin prettig. De producten die ze aanbieden passen goed bij ons. En daarnaast, ook niet onbelangrijk, zijn hun prijzen uitermate gunstig.

Urenstrippenkaart voor advies

We nemen van Mr-Orange het Digitale Bureaublad af en werken met de urenstrippenkaart voor aanvullend advies. Want we kunnen veel zelf, maar op specifieke vraagstukken vragen we advies van Mr-Orange. Door te werken met de urenstrippenkaart sta je nooit voor onaangename verrassingen. Je bent gegarandeerd van de benodigde support voor je bedrijf, maar enkel wanneer dat nodig is.

Met het Digitale Bureaublad kunnen alle medewerkers van HTM overal en altijd inloggen en werken met alle benodigde software en systemen. Dat werkt heel efficiënt en prettig. Het geeft ons allemaal een stuk flexibiliteit. Daarnaast scheelt het ons enorm veel in licentiekosten.

Mr-Orange denkt écht met je mee

Wat opvalt aan Mr-Orange? Ze zijn heel open en denken met je mee. Dat zéggen ze niet alleen, ze doen het ook echt. Wanneer je hen een vraag stelt, zullen ze ten eerste nooit ‘Nee’ zeggen als ze iets nog niet weten of nog niet eerder hebben gedaan. Ze gaan altijd eerst op zoek naar een oplossing die ze eerst bij hen zelf uittesten. Pas als ze er helemaal zeker van zijn krijg je een antwoord. Als iets niet kan, krijg je dat natuurlijk ook te horen. En dat alles binnen de kortst mogelijke tijd, je hoeft nooit langer dan enkele dagen te wachten op een antwoord. Getest en al.

Tot op heden heb ik niks op ze aan te merken.

Overigens nemen ze niet zomaar elk bedrijf in service. Ze komen eerst een 0-meting doen voordat ze een contract aangaan. Ze willen precies weten wat je al hebt staan, wat je eisen en ideeën zijn voor de toekomst. Om er zeker van te kunnen zijn dat je bij elkaar past.

Aan het eisenlijstje dat we vooraf hadden opgesteld, heeft Mr-Orange meer dan voldaan. Tot op heden heb ik niks op ze aan te merken. Ik zou geen enkel verbeterpunt kunnen noemen.

HTM richt zich op de verkoop, voorbereiding, ontwikkeling, productie, montage, installatie en nazorg van telecommunicatie, mobiele communicatie, meldkamer- en beveiligingssystemen. Hiervoor staat een goed uitgeruste assemblageafdeling, een uitgekiende engineering en een team van goed geschoolde, enthousiaste monteurs en servicetechnici garant www.hollandse-telecommunicatie-mij.nl