Onze vorige ICT-beheerder stopte ermee, dus we waren genoodzaakt om een andere ICT-partij te vinden. Die persoon kwam met Mr-Orange als suggestie en hierop hebben we contact gezocht.

Het eerste gesprek dat we met ze hadden, voelde goed. We hebben gekozen voor Mr-Orange. Als relatief kleine stichting zijn we afhankelijk van automatisering, dus dat moet wel goed draaien. We kregen de indruk dat Mr-Orange dit goed zou doen.

Mr-Orange heeft de bereikbaarheid veel beter geregeld

Het in beheer nemen van onze kantoorautomatisering is, door de samenwerking met Mr-Orange en onze oude beheerder, voor ons geruisloos verlopen. Wat ik nu vooral in positieve zin merk is dat de bereikbaarheid groter is. Onze vorige partij was een éénpitter en dan merk je dat Mr-Orange met haar helpdesk de bereikbaarheid veel beter heeft georganiseerd. Dit terwijl onze maandelijkse kosten juist zijn afgenomen. Niet de belangrijkste overweging, maar wél prettig. Ook op het gebied van veiligheid hebben we een behoorlijke stap voorwaarts gemaakt.