Wij zijn van mening dat onze verantwoordelijkheid verder reikt dan alleen het zakelijke. Daarom ondersteunen wij diverse goede doelen. Hier betrekken we onze klanten en relaties graag bij, in de hoop dat wij ons enthousiasme kunnen overbrengen.

Hieronder maken we het resultaat van de kerstactie bekend waarbij we aan onze klanten hebben gevraagd een stem uit te brengen voor een goed doel. Mr-Orange doneert dan namens deze klanten een bedrag.

Wij zijn blij dat we de uitslag van de stemming bekend kunnen maken. Naast de goede doelen staan de percentages van het aantal klanten dat daarop heeft gestemd.

Uitslag goede doelenactie Kerst ’21

  • Nationaal Ouderenfonds – 23%
  • Plastic Soup Foundation – 15%
  • Rode Kruis – 5%
  • Stichting Opkikker – 57%

Stichting Opkikker mag zich dus gelukkig prijzen met het meest aantal stemmen! Misschien komt dit doordat de twee dochters van onze collega Martin ambassadeur van deze stichting zijn, en een oproep deden. Deze oproep hebben we onder andere op onze LinkedIn pagina gepubliceerd. Uiteraard hopen wij dat iedere organisatie blij is met onze donatie.

Persoonlijk overhandigen

We hebben besloten om de donatie op een persoonlijke manier te overhandigen, zoals wij dit vorig jaar bij Villa Pardoes hebben gedaan toen we een EK-actie hielden. Hoe kan dat in ons geval beter dan de cheque aan onze bekende ambassadeurs te geven? Wij gaven de cheque mee aan Martin om te overhandigen aan zijn dochters. (Zie onderstaande foto). Trots en blij nemen ze de cheque voor ‘hun’¬† stichting aan.

Ambassadeurs van Stichting Opkikker

Bedankt

Wij willen graag al onze collega’s, onze klanten en relaties bedanken voor de betrokkenheid bij onze actie! Hopelijk kunnen we volgend jaar weer een mooi bedrag doneren.